” De behandelingen en ook de communicatie is gewoon heel goed. Je hoeft niet met pijn in je mond te blijven lopen. “

Johan Bol

Mr. Johan Bol

Gebitssituatie:

  • Geen prettige tandarts ervaringen vanaf de jeugd
  • Jarenlang verslechterd gebit dat afbrak bij het eten
  • Durfde totaal niet te lachen

Oplossing:

  • Behandeling onder algehele narcose
DentalZorg      “Kunt u uwzelf voorstellen?”
Johan    “Ik heet Johan Bol, ik ben 56 jaar en getrouwd met Ingrid Bol. Ik heb twee zoons en een kleinkind van 4 (jaar)”
DentalZorg      “Wat was de situatie van uw gebit”
Johan    “Mijn gebit was zeer slecht. Brak af bij broodjes eten en ze waren gewoon heel slecht. Geen pijn, maar ze waren gewoon heel slecht.”
DentalZorg    ” Durfde u voorheen te lachen?”
Johan    “Nee, totaal niet!”
DentalZorg    “Wat voor invloed had uw gebit op uw sociale leven?” 
Johan    “Dat ik m’n mond altijd een beetje beschermd hield en m’n tanden niet echt liet zien.”
DentalZorg    “Hoe bent u bij DentalZorg terechtgekomen?”
Johan    “Via internet een beetje opgezocht. Op Facebook kwamen jullie voorbij met (filmpjes) onder narcose. Dat sprak mij aan en daar ben ik op verder gaan zoeken.”

 

DentalZorg    “Wat waren uw eerste indrukken van onze praktijk?”
Johan    “Dat alles snel geregeld werd en ja.. netjes en goed. Een goede ervaring ook, de eerste keer.”
DentalZorg    “Moest u lang wachten voordat u behandeld kon worden?”
 

Johan 

 

  “Nee, alles was eigenlijk binnen anderhalf tot twee weken geregeld.”
DentalZorg    “Wat waren uw eerdere ervaringen met de tandarts?”
Johan    “Vanuit mijn jeugd heb ik niet hele leuke ervaringen gehad en naarmate ik ouder werd ook hele slechte ervaring met een tandarts gehad. En daarom ben ik eigenlijk ook nooit meer naar de tandarts toegegaan.”
DentalZorg    “Waarom heeft u gekozen voor een behandeling onder algehele narcose?”
Johan    “De angst! De angst… Ik liep bij een tandarts en er was een kies half afgebroken en er moesten pennetjes gezet worden. Alleen ik kreeg mijn mond niet ver genoeg open en toen zou er een klem in gaan. En daar is het misgegaan.
DentalZorg   “Hoe beoordeelt u onze communicatie?”
Johan   “Nou eigenlijk.. We zijn een keer op Distelplein geweest. Daar is alles uitgelegd binnen tenminste ene halve dag. Alles duidelijk uitgelegd en gemeten met een scan. Ja, dus dat was positief dat alles achter elkaar doorliep.”
DentalZorg   “Was er een moment waarop ons team u positief heeft verrast?”
Johan   “Nou dat we hier kwamen.. dat het onder narcose ging. Hoe je op je gemak gesteld werd in het kamertje, in de stoel en door het hele team dat er liep. Dat ze gewoon heel relaxed, normaal en heel rustig met je omgingen en duidelijk uitleg gaven wat er ging gebeuren. En dat je uit narcose komt en ook meteen goed begeleid wordt.”
DentalZorg   “Heeft u complimenten gehad over uw gebit?”
Johan   “Ja, dat het er veel beter uitzag en dat het gewoon een verbetering was. En ik krijg nogsteeds complimenten daarvan.”
DentalZorg   “Zou u onze tandartspraktijk aanbevelen aan anderen?”
Johan   “Zeer zeker!”
DentalZorg   “Wilt u nog iets delen met onze lezers?”
Johan   “Nee eigenlijk niet. Ja, het loopt achter elkaar door en het loopt netjes. De behandelingen en ook de communicatie is gewoon heel goed. En als je belt dat je nog dezelfde dag terecht kan. Dat is ook de communicatie, als je pijn in je mond hebt, dan bel je s’ochtends en dan kun je meestal dezelfde dag nog terecht. Je hoeft niet met pijn in je mond te blijven lopen.”