Beste cliënt, Wij streven altijd naar het leveren van optimale mondzorg voor onze patiënten. Hierbij spannen wij ons zoveel mogelijk in om rekening te houden met de wensen en verwachtingen van elke individuele patiënt.
Wij streven daarnaast naar volkomen transparantie over het proces van mondzorgverlening naar onze patiënten toe. In dit licht willen wij graag uw mening en ervaringen horen via deze enquête. U kunt deze enquête anoniem invullen. Wij stellen uw medewerking zeer op prijs en danken u hiervoor alvast.
Hoe kunt u ons beoordelen:
1: onvoldoende
2: matig
3: normaal
4: goed
5: zeer goed
Zorgverlening en Deskundigheid
Informatie en voorlichting
Behandeling en resultaat
De praktijk en bereikbaarheid
Algemeen eindoordeel over de praktijk.
Persoonsgegevens
Zorgverlening en Deskundigheid
Ik heb een behandeling gehad bij de
Hoe heeft u de behandeling ervaren? Graag aanvinken welke van toepassing is
Ik ben goed behandeld door de tandarts. Hij/zij is deskundig in zijn/haar vak.
Ik ben goed behandeld door de mondhygiënist. Hij/zij is deskundig in zijn/haar vak.
Ik ben tevreden over het resultaat van de behandeling
Ik word in de praktijken van Dentalzorg met voldoende zorg en aandacht behandeld.
Ik ben goed behandeld door de preventieassistent. Hij/zij is deskundig in zijn/haar vak.
Informatie
De tandarts heeft mij voldoende geïnformeerd over de voorgestelde behandeling.
De tandarts heeft mij voldoende behandelalternatieven voorgesteld en uitgelegd.
De tandarts heeft mij voldoende ruimte gegeven om mee te denken over de behandeling.
Voorlichting
Ik kreeg vooraf voldoende uitleg over de aanpak van de behandeling.
Ik werd vooraf gevraagd om in te stemmen met de voorgestelde behandeling.
De tandarts heeft mij voldoende ingelicht over mogelijke complicaties van de behandeling.
Ik kreeg voldoende uitleg over de behandelkosten.
Ik ben goed geïnformeerd hoe ik eventueel een klacht kan indienen.
Behandeling en resultaat
Ik ben tevreden over de behandelresultaten.
De tandarts heeft voldoende rekening gehouden met mijn persoonlijke wensen.
De tandarts heeft zich voldoende ingespannen om mijn pijn te verhelpen.
Ik kreeg voldoende adviezen en instructies hoe ik mijn gebit dagelijks kan onderhouden.
In de behandelkamer wordt voldoende hygiënisch gewerkt.
De praktijk
De praktijk is prima toegankelijk.
De wachtkamer heeft een verzorgde uitstraling.
De bereikbaarheid
DentalZorg is telefonisch goed bereikbaar.
Bij een spoedsituatie kan ik snel een afspraak maken.
Ik krijg voldoende gelegenheid om zelf een afspraakdatum en tijdstip te kiezen.
Eindoordeel
De klantvriendelijkheid van de zorgverlener en de medewerkers.
De tandheelkundige behandeling door de zorgverleners.
De werksfeer tussen de tandarts en assistent.
Eindcijfer
Mijn beoordeling mag op ZorgkaartNederland geplaatst worden. Het plaatsen zal anoniem zijn. Wel hebben wij uw naam en e-mailadres nodig. Verder ontvangen wij graag een onderbouwing van uw waardering. U kunt deze in het opmerkingenveld plaatsen.
Sommige verplichte velden zijn leeg Bekijk de opgelichte velden.
We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show (non-) personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Functionele cookies
Altijd actief
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistieken
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.