Spoedtandarts in Zaandam of Amsterdam Noord

Acute kiespijn? Spoedhulp nodig? Prothese stuk?

Maak nu online een spoedafspraak bij de spoed tandarts. Wij zijn overdag open en helpen u graag bij pijnklachten.

Het kan gebeuren; u wordt opeens midden in de nacht wakker met een helse pijn of u loopt al enige tijd met pijn en moet zo spoedig mogelijk geholpen worden door een spoedtandarts. Of u heeft om andere reden de volgende ochtend of op dezelfde dag een spoedtandarts nodig. Dan kunt u bij ons voor overdag een spoedafspraak maken. Wij helpen u graag.

Is uw eigen tandartspraktijk op dit moment niet bereikbaar? Dan staan wij voor u klaar. Als tandheelkundige organisatie hebben wij uiteraard de nodige preventieve maatregelen genomen volgens het landelijk opgestelde infectiepreventie protocol. Alle ruimtes binnen DentalZorg worden om elk half uur gedesinfecteerd. Ook na elke behandeling zijn er extra desinfectie maatregelen getroffen. De cliënten vinden aan de balies desinfectiemiddelen om hun handen te kunnen desinfecteren. Wij kunnen u verzekeren dat DentalZorg alle nodige voorzorgsmaatregelen heeft genomen om uw gezondheid en die van onze medewerkers te beschermen.

Wij zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08:30 – 17.00 uur, zaterdag 10:00 – 15:00 uur (geldt voor tandartspraktijk Amsterdam Distelplein en tandartspraktijk Zaandam). Wij kunnen u op elk telefoonnummer helpen, ongeacht welke vestiging.

Spoed tandarts Amsterdam

U kunt ons bereiken op 020-6352666.

Tijdens sluitingstijden, op zondag, na kantoortijden, op nationale feestdagen én als u echt niet kunt wachten, kunt u bellen met de dienstdoende spoedtandarts op: 0900-8602  (45 cent per gesprek).

Spoed tandarts Zaandam

U kunt ons bereiken op 075-6555500.

Op zondag, na kantoortijden, op nationale feestdagen én als u echt niet kunt wachten, kunt u bellen met de dienstdoende spoedtandarts op: 020-7234848.

Algemene contactgegevens

U kunt ons ook bereiken via ons contactformulier of via WhatsApp.

Bent u geen patiënt bij ons? Dan kunt u gewoon geholpen worden. Vergeet dan niet uw zorgpas en legitimatie mee te nemen. Bezoekt u ons eenmalig of bent u niet aanvullend verzekerd voor de tandarts? Dan dient u na de behandeling direct af te rekenen. Dit kan contant of per pin.

Prothese reparaties

Voor reparaties aan uw kunstgebit kunt u ons op onderstaande telefoonnummers bellen. Wij doen ons best om uw prothese binnen 3 uur te repareren. Indien wij meer tijd nodig hebben, hoort u dit bij het afleveren van de prothese.

Mogen wij u via WhatsApp benaderen?

Hoe heeft u ons gevonden?