teamleider ccc

Deze vacature is vervuld

Voor onze afdeling Cliënten Contact Centrum zijn wij per direct op zoek naar een fulltime:  Manager Cliënten Contact Centrum (CCC) (M/V)

Bedrijfsprofiel

Wij zijn een familiebedrijf dat zich voornamelijk bezighoudt met het exploiteren en facilitairen van tandheelkunde. Het exploiteren van tandheelkundige klinieken gebeurd onder de naam Dentalzorg. Momenteel telt de groep drie grote praktijken, twee in Amsterdam en één in hartje Zaandam.

De praktijken van DentalZorg zijn professioneel uitgerust en goed georganiseerd conform de geldende wet- en regelgeving. Naast een tandtechnisch laboratorium zijn er diverse afdelingen waaronder: orthodontie, implantologie, parodontologie, cosmetische tandheelkunde, prothese en kroon-en brugwerk, mondhygiëne en preventie. Sinds kort is er ook de mogelijkheid om onder narcose te worden behandeld.

Doordat de organisatie een familiebedrijf is wordt er veel waarde gehecht aan het sociale menselijke aspect, van zowel de cliënten als van de medewerkers. De missie hierbij is om laagdrempelige en optimale, alsmede verantwoorde tandheelkundige zorg beschikbaar te stellen waarbij in de mondzorgverlening de behoeften en de wensen van patiënten centraal staan. Dit onder een professionele en informele werksfeer.

De praktijken worden ondersteund door de afdeling Service Centre op het gebied van o.a. personeelszaken, marketing-en communicatie, administratie, technische dienst en cliënten service. Alle afdelingen zijn goed georganiseerd waarbij veel waarde wordt gehecht aan de geldende wet- en regelgeving. Bij DentalZorg werken uitsluitend gekwalificeerde, bekwame en gediplomeerde medewerkers waaronder: tandartsen, implantologen, mondhygiënisten, preventie- en tandartsassistenten en klinisch prothese technici.

Functieomschrijving

Als manager CCC ben je o.a. belast met het volgende takenpakket:

  1. Planning

  • Is verantwoordelijk voor de continuïteit en het bewaken van de planning, zet indien nodig gepaste acties uit teneinde de planning van de praktijken te waarborgen;
  • Analyseert relevante data en verstrekt managementinformatie, resultaten en rapportages aan de directie;
  • Signaleert en analyseert ontwikkelingen en knelpunten in de uitvoering van de planning en overlegt hierover met de directie, onderneemt acties ter verbetering van een juiste afstemming tussen patiëntenstroom en aanwezige capaciteit in de praktijken;
  • Doet voorstellen voor het ontwikkelen en/of verbeteren van processen en systemen;
  • Denkt proactief mee en handelt proactief bij het effectief en efficiënt inzetten van mensen en middelen waardoor de praktijk operationeel gezond blijft;
  1. Leiding geven en aansturen medewerkers CCC

  • Voert supervisie over de werkzaamheden van he CCC;

  • Geeft leiding aan de medewerkers door te sturen op de kwaliteit en kwantiteit van de resultaten van de dagelijkse werkzaamheden;

  • Begeleidt, instrueert, coacht en motiveert de medewerkers bij de uitoefening van hun vak en bij het ontwikkelen van inzicht, kennis en vaardigheden, geeft op zorgvuldige wijze feedback en staat open voor feedback van anderen;

  • Zorgt dat de medewerkers worden opgeleid en getraind;

  • Houdt functionerings- en beoordelingsgesprekken met de medewerkers en zorgt voor de verslaglegging ervan;

  • Spreekt verwachtingen uit over gedrag en spreekt daarop aan;

  • Is zich bewust van zijn beroepshouding en attitude richting het team en is hierop aanspreekbaar.

  1. Uitvoeren van organisatie- en professiegebonden werkzaamheden

  • Houdt het deskundigheidsniveau en de informatievoorziening op peil door het volgen van de huisregels, de interne protocollen, richtlijnen en procedures, etc.;
  • Volgt relevante ontwikkelingen op het gebied van nieuwe behandelingen, producten en wet- en regelgeving;
  • Stemt relevante zaken ten aanzien van het eigen vakgebied af met collega’s en anderen;
  • Werkt actief mee aan kwaliteitsverbetering van de praktijkvoering en zorgverlening, bijvoorbeeld door mee te doen in projectgroepen en de kennis van het vakgebied in te zetten in verbetertrajecten;
  • Stemt werkzaamheden af met collega’s en de werkgever. Signaleert organisatorische en procesmatige knelpunten en formuleert verbetervoorstellen;
  • Neemt deel aan werkoverleg en werkt nauw samen met de afdeling IT, PZ en directie.

 

Profiel van de functie

Functie eisen

  • HBO werk- en denkniveau, verkregen door opleiding en/of relevante werkervaring;
  • Min. 3 jaar gerichte relevante werkervaring;
  • Bij voorkeur ervaring binnen zorgsector;
  • Enige kennis van tandheelkunde is een pre;
  • Kennis van Simplex is een pre.

Competenties

  • Dienstverlenende en patiëntgerichte instelling;
  • Sociale vaardigheden, zoals tact en empathisch vermogen;
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;
  • Leiding geven aan een team;
  • Plan- en organisatievermogen voor het plannen van de werkzaamheden en het stellen van prioriteiten;
  • Accuratesse voor het op correcte wijze verwerken van een diversiteit aan gegevens;
  • Flexibiliteit en stressbestendig bij het verrichten van werkzaamheden onder tijdsdruk en bij het schakelen tussen werkzaamheden en adhoc inspelen op wijzigingen in planningen;
  • Integriteit bij de omgang met vertrouwelijke (patiënt)informatie;
  • Commercieel inzicht en enige saleservaring is een pre.

 

Wij bieden

Een zelfstandige, uitdagende functie binnen een dynamische, informele organisatie. Een uitdagende functie binnen een dynamische, informele en goed georganiseerd professionele organisatie, met een goed salaris en uitstekende arbeidsvoorwaarden. Het aanbodpakket bevat tevens o.a.:

  • Afhankelijk van opleiding en ervaring een salaris tussen minimaal € 1900,- en maximaal € 2900,- bruto op fulltime basis;

  • Interne trainingen waarbij de nadruk wordt gelegd op zelfontwikkeling en groei;

  • Mogelijkheden om via de organisatie gefaciliteerde opleidingen/cursussen te volgen;

  • Goed georganiseerd en toegankelijk personeelsmanagementsysteem waarbij arbeid gerelateerde zaken zoals vakanties, salarisspecificatie e.d. goed geregeld zijn;

  • Leuke werkomgeving waarin de veiligheid hoog in het vaandel staat;

  • Duidelijke taakverdeling met regelmatig en structureel werkoverleg.

 

Wil je meer weten of reageren op deze functie? Dan ontvangen wij graag je reactie. Je kunt hiervoor gebruik maken van het onderstaande contactformulier. Voor meer informatie over de functie kun je telefonisch contact opnemen met A. Chaki, via tel 0756555500.

Acquisitie voor deze of een van onze andere vacatures wordt niet op prijs gesteld.

    Contactformulier

    Wilt u reageren op een van onze vacatures? Vul dan het contactformulier hieronder in samen met je cv en motivatie.