Deze vacature is vervuld.

Voor onze afdeling financiën zijn we per direct op zoek naar een fulltime:

Financiële Controller (M/V)

 

Functieomschrijving

In deze veelzijdige en dynamische functie ben je verantwoordelijk voor een efficiënt verloop van alle voorkomende operationele financiële zaken, waaronder het verrichten van diverse boekhoudkundige werkzaamheden voor de Groep. Het verzorgen van aangiftes, betalingen en het crediteuren-en debiteurenbeleid, het maken van financieel beleid en rapportages en het opstellen van de jaarrekeningen behoren tevens tot de vaste activiteiten. Je zorgt voor de realisatie en optimalisatie van de afdelingsdoelstellingen. Tevens behoren de volgende werkzaamheden tot je takenpakket:

 

  • Zorgdragen voor de gehele financiële administratie;
  • Eindverantwoordelijk voor de juiste verwerking van de cijfers;
  • Verantwoordelijk voor de maand- en jaarafsluitingen;
  • Samenstellen van de jaarrekeningen;
  • Consolidatie van de diverse entiteiten;
  • Zorgdragen voor de continuïteit, het stroomlijnen van de werkprocessen en het continue actualiseren van de inrichting van de financiële administratie;
  • Bijhouden van de begrotingscyclus en de jaarrekeningen;
  • Maken van cashflow en forecasting;
  • Financiële integratie van overnames en fusies;
  • Efficiënt inrichting van financiële beleid;
  • Verzorgen van de declaraties.

 

Functie-eisen

  • Afgeronde HBO opleiding op financieel gebied;
  • Ruime relevante werkervaring;
  • Gedegen kennis van administratieve processen en kennis van Word, Excel, en Exact online;
  • Goed begrip van accountingregels;
  • Goede communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk);
  • Grote mate van zelfstandigheid;
  • Een analytische instelling, resultaatgericht en accuraat.

 

Competenties

  • Flexibiliteit;
  • Probleemoplossend vermogen;
  • Resultaatgericht, Pro-actief;
  • Planmatig werken;
  • Analytisch vermogen en financieel bewustzijn;
  • Accuratesse en integriteit;
  • Overzicht met oog voor details;
  • Improvisatievermogen;
  • Geen 9/5 mentaliteit.

 

Wij bieden:

Wij bieden een uitdagende functie binnen dynamische, informele en professionele organisatie met een goed salaris en goede arbeidsvoorwaarden. Werken op basis van interim is bespreekbaar. Binnen onze organisatie bieden wij tevens een goed georganiseerd personeelsmanagementsysteem dat beheert wordt door een medewerker Personeelszaken.

 

Bedrijfsprofiel

ADALAT GROEP gevestigd in Amsterdam-Noord met een hoofdkantoor in Zaandam, is een middelgroot familiebedrijf dat voornamelijk actief in de dentale wereld. Adalat Groep houdt zich voornamelijk bezig met het exploiteren en facilitairen van tandheelkunde in breed zin des woords. De organisatie heeft een fiscale eenheid en bestaat qua structuur uit een aantal PH’s, holding en diverse werkmaatschappijen met een STAK, een maatschap en participaties in andere ondernemingen.

 

Historie

De oorsprong van de Adalat Groep dateert uit eind jaren 80 als een tandtechnisch laboratorium aan de Kamperfoelieweg in Amsterdam- Noord. Door strategische overwegingen werd begin jaren 90 een samenwerkingsverband aangegaan met een tandarts. In kort tijdbestek wist de praktijk een aanzienlijk patiëntenbestand op te bouwen. Begin jaren 2000 werd een tandheelkundig centrum opgericht met als doel alle facetten van tandheelkunde onder een dak te bieden en te facilitairen. Onder de groep werden meer afdelingen opgezet, zoals inkoop, service center, vastgoed en technische dienst.

 

Jouw sollicitatie:

Is bovenstaande functie jou op het lijf geschreven, dan ontvangen wij graag je reactie. Je kunt je motivatie en CV mailen naar personeelszaken@dentalzorg.nl. Voor meer informatie over de functie kun je telefonisch contact opnemen met de heer A. Chaki, via tel 0756555500.

    Contactformulier

    Wilt u reageren op een van onze vacatures? Vul dan het contactformulier hieronder in samen met je cv en motivatie.